کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از مرجوع کالا بدون هماهنگی با تیم پشتیبانی خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه آن ارسال شود.
در کلیه لوازم آرایشی بهداشتی، چنانچه مشتری از خرید کالای خود پشیمان شود و لغو خرید بزند، در صورتی کالا پس گرفته می شود که پلمپ کالا باز نشده باشد.
کلیه هزینه عودت و ارسال کالا برعهده مشتری می باشد.
درصورت لغو سفارش به دلایلی غیر از معیوب بودن کالا 10% جریمه لغو سفارش لحاظ خواهد شد و هزینه بازگشت کالا تا مجموعه به عهده خریدار می باشد، مابقی وجه بعد از سه الی چهار روز کاری به حساب خریدار باز می گردد . لطفا در خرید خود دقت کنید.
مشتریان میتوانند درخواست مرجوعی کالای خریداریشده را از طریق تماس با شماره تلفن 09118571796 هماهنگ کرده و سفارش رو عودت دهند.
مرجوعی کالای فروختهشده تا 7 روز پس از خرید است. وجود جعبه و کلیه ملحقات، جدا نشدن تگ و برچسب از كالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه و پلمپ شرایط لازم برای بازگشت کالا است.
